Aktualności 2015

Holon wprowadza inwestora kapitałowego do Grupy KAN - operatora sieci sklepów odzieżowych "Tatuum"

scroll-down

Z przyjemnością informujemy o sfinalizowaniu kolejnej w tym roku transakcji jaką jest pozyskanie inwestora kapitałowego dla naszego klienta Grupy KAN - wiodącej polskiej firmy odzieżowej, operatora marki „Tatuum”.

Transakcja została przeprowadzona w formie podwyższenia kapitału. Ponadto spółka uzyskała trwały dostęp do finansowania dłużnego umożliwiającego realizację przyspieszonego rozwoju. Kontrolny pakiet udziałów w spółce objęły fundusze zarządzane przez PAAN Capital. Wartość transakcji pozostaje nie ujawniona.

Celem inwestycji jest umocnienie pozycji Grupy KAN na rynku polskim oraz ekspansja w kanałach sieci detalicznej oraz sprzedaży on-line. Nowy inwestor zamierza również poprawić efektywność operacyjną spółki.

Holon pełnił rolę doradcy transakcyjnego Właścicieli spółki. Proces poszukiwania inwestora przeprowadzony przez Holon doprowadził do zainteresowania transakcją ze strony kilku inwestorów branżowych i finansowych. Proces negocjacji i wyboru ostatecznego inwestora miał charakter konkurencyjny co pozwoliło dotychczasowym Właścicielom na uzyskanie najlepszych możliwych warunków transakcji.

Po zamknięciu transakcji dotychczasowi właściciele będą nadal uczestniczyć w rozwoju spółki z pozycji udziałowców jak i osób zarządzających pionami funkcjonalnymi spółki. Zarząd spółki został wzmocniony przez Inwestora a w jego skład weszły osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży handlu sieciowego.

Informacja o spółce

client-logo

Grupa KAN (www.tatuum.com) jest polską firmą działającą od ponad 20 lat na krajowym rynku odzieżowym oraz na rynkach krajów Europy Centralnej (Węgry, Czechy i Rosja). Prowadzi sprzedaż poprzez sieć blisko 100 sklepów własnych i franczyzowych z czego kilkanaście ulokowana jest za granicą. Przychody Grupy wynoszą 160 mln PLN. Dzięki marce Tatuum spółka osiągnęła wiodącą pozycję w segmencie odzieży typu casual dla kobiet i mężczyzn w wieku 25-40 lat i skutecznie konkuruje z czołowymi światowymi markami tego segmentu.