Doświadczenie Nabycie firmy

SALESmanago

Klient

client-logo

Transakcja

Nabycie 100% udziałów

Cel przejęcia

investor-logo

Data

2024

Doradztwo dla właścicieli SALESmanago - polskiej firmy działającej na europejskim rynku marketingu e-commerce, przy przejęciu fińskiej spółki Leadoo.

Zespół Holon Translink w Warszawie przy współpracy z biurem szwedzkim oraz fińskim sfinalizował dla klienta SALESManago transakcję przejęcia 100% udziałów w szwedzkiej spółce Leadoo, specjalisty w dziedzinie customer engagement.

Dzięki akwizycji Leadoo, SALESmanago wzbogaci swoją ofertę o rozwiązania wspierające operatorów e-commerce w optymalizacji konwersji odwiedzających na klientów. Dzięki możliwości obsługi ponad 158 miliardów transakcji miesięcznie, SALESmanago będzie lepiej przygotowane do pozyskiwania, angażowania i utrzymywania klientów w firmach w całej Europie. Ponadto, dzięki silnej pozycji Leadoo w północnej Europie, nowe partnerstwo pozwala na umocnienie pozycji SALESmanago jako obiecującego gracza dążącego do zyskania wiodącej pozycji w europejskiej branży technologii marketingu.

"Translink w znacznym stopniu przyczynił się do naszej pierwszej transakcji M&A, ułatwiając proces przejęcia Leadoo. Ich profesjonalne podejście na każdym etapie transakcji – od weryfikacji rynku poprzez identyfikację krótkiej listy celów, po wsparcie podczas zamknięcia – było bezcenne. To dopiero początek naszej drogi w obszarze M&A i z niecierpliwością czekamy na kolejne wspólne projekty z Translink." powiedział Grzegorz Błażewicz, założyciel oraz członek zarządu SALESmanago.

* * *

Zespół transakcyjny tworzyły trzy biura Translink: w Warszawie, Sztokholmie i Helsinkach. Translink pełnił rolę wyłącznego doradcy transakcyjnego dla strony kupującej (w tym wiodących inwestorów spółki, fundusze: Perwyn oraz SilverTree Equity) w procesie przejęcia, obejmującym: ustalenie strategicznych kryteriów oraz identyfikację potencjalnych celów akwizycyjnych, negocjacje kluczowych warunków transakcji, koordynację badania due diligence oraz negocjacje umów transakcyjnych.


Interesuje Państwa sprzedaż firmy lub przejęcie firmy?
Informacje o tym, jak przeprowadzamy takie projekty, uzyskacie Państwo na naszej stronie lub w bezpośredniej rozmowie, do której zapraszamy. Skontaktuj się z nami.

Informacja o spółce

client-logo

SALESmanago to polska firma działająca w oparciu o model SaaS, założona w 2012 roku, oferująca zaawansowaną platformę customer engagement. Dzięki narzędziom AI, platforma pozwala personalizować wielokanałową podróż zakupową klienta i wspiera skalowanie biznesów e-commerce, jednocześnie oferując korzystającym z platformy użytkownikom na efektywne monitorowanie analityki relacji z klientami. Obecnie platforma wykorzystywana jest przez ponad 2 000 średnich przedsiębiorstw e‑commerce w Europie - w tym iSpot, 4F, Victoria’s Secret.

www.salesmanago.com 

Informacja o przejmowanej spółce

client-logo

Leadoo to fińska firma technologiczna, która oferuje platformę customer engagement pozwalającą na zwiększenie efektywności strony internetowej oraz wskaźnika konwersji odwiedzających poprzez wykorzystanie narzędzi AI wspierających potencjalnych klientów odwiedzających stronę. Jej rozwiązania obejmują m.in. chatboty, narzędzia do automatyzacji oraz analitykę zachowań odwiedzających, pozwalając firmom na skuteczne zwiększenie konwersji w kanałach online. Spółka działa na skalę europejską, wspierając przedsiębiorstwa w budowaniu efektywnej komunikacji z potencjalnymi klientami i personalizowaniu doświadczeń użytkowników ich stron internetowych.

www.leadoo.com